Metode de Personalizare

Serigrafie directa: este partea serigrafiei, prin care dintr-un layout se obtine un produs personalizat. Sita serigrafica este penetrata cu o emulsie fotosensibila  astfel dupa ce filmul cu logo este pus pe sita si trecut prin masina de expunere se obtine sita care se poate folosi ulterior. Produsul dorit de obicei se pune pe un suport pe care se aplica  sita gata facuta prin care se trece vopseaua pe produs. Produsul personalizat poate fi tratat termic daca este nevoie. Este tipul de personalizare care se aplica de obicei pe produse din material textil, material plastic, piele artificiala, hartie.

Serigrafie prin transfer: este partea serigrafiei, doar ca difera etapele prin care dintr-un layout se obtine un produs personalizat. Sita serigrafica este impregnata cu o emulsie fotosensibila astfel dupa ce filmul cu logo este pus pe sita si trecut prin masina de expunere se obtine sita care se poate folosi ulterior. Prin sita se trece vopseaua pe o hartie unde se usuca, dupa care prin transfer termic se aplica pe produsul dorit. Este tipul de personalizare care se aplica de obicei pe produse din material textil, material plastic, piele artificiala, hartie.


Imprimare ceramica sau decalcomanie: este metoda de personalizare a  produselor din ceramica si sticla. Logoul se aplica pe o hartie speciala care este folosita ca un suport provizoriu. De aici logoul se lipeste pe produs care se pune in cuptor, la o temperatura inalta, astfel se arde pe el. Prin aceasta metoda obtinem o personalizare durabila. Logoul se poate aplica in mai multe locuri, atat in exterior cat si in interior.


Gravura laser: un mod de personalizare modern, nu exageram daca spunem ca este cel mai durabil din toate metodele de personalizare. Gravura laser se utilizeaza mai ales pe materialele din metal vopsite si nevopsite dar si pe produse ceramic sau sticla.


Tampografie: este modul de personalizare cel mai des folosit la produsele din plastic, avantajul consta in faptul ca intr-o perioada destul de scurta de timp se pot personaliza cantitati  mari de produse. Cauciucul neabsorbant intra in contact cu cliseul acoperit de cerneala si astfel de pe cauciuc logoul este transferat pe produs.


Rasina epoxidica: peste personalizare propriu-zisa a produselor care pot fi facute cu print digital, serigrafie sau tampografie se aplica un strat de rasina epoxidica. Dupa uscare rezultatul va fi o personalizare durabila, rezistenta. Datorita rasinii epoxidice efectul logoului va fi multidimensional.


Printarea UV pe obiecte: oferă o soluție unică pentru tiraje mici și on-demand de imprimare. Imprimantele oferă versatilitate de neegalat și o reproducere de imprimare de înaltă calitate pe o gamă extrem de variata de materiale, produse si substraturi.

Iata cateva caracteristici:

-      Calitatea imprimării extraordinara și fiabilitate

-      Imprimare directă pe substraturi de pana la 250 mm grosime

-      Imprimarea simultană de culoare alb

-      Cerneală albă și lac transparent

-      Funcția de aplicare primer automată (pentru suprafete dificile)

-      Imprimare cu 6 culori plus cerneluri de alb și lac.

Avantajele Printarii UV

-      Nu exista o limita de produse/comanda (se poate printa chiar si un singur obiect)

-      Timp scurt de finalizare a lucrarii

-      Nu necesita filme, schite, matrite, etc

-      Rezolutia foarte buna a imprimantei permite imprimarea imaginilor la o calitate incredibila

-      O gama uriasa de materiale, produse si substraturi printabile

Detalii tehnice

-      Format de imprimare maxim: 420 x 600 mm.

-      Grosime obiect: maxim 25 cm.

-      Rezoluţie de printare de până la 1440 x 1200 dpi

Aplicatiile Printarii UV

-      Personalizare promoţionale: pixuri, brichete, stickuri usb, rulete, chargere, etc

-      Cards: cărţi de vizită din plastic (inclusiv transparent), din carton colorat în masă, cu scris în relief sau lac selectiv, carduri de fidelitate/legitimaţii, CD-uri etc.

-    Altele: laptop-uri, telefoane mobile, odorizante auto, cadouri, rigle, semne indicatoare, plachete din lemn, trofee, panouri de control pentru industrie, folii autocolante etc.