Conditii generale pentru returul produselor: 

 

    • Costul de transport pentru retur este 14.99 lei. Pentru coletele mari, costul este 49.99 lei. Returul in magazin/showroom este gratuit (se aplica doar pentru produsele care sunt acceptate la retur in magazin).

  • Politica de retunare a produselor

     

    Daca aveti o nemultumire legata de produsele noastre si vreti sa renuntati la cumparare, si astfel sa primiti inapoi banii, aveti posibilitatea sa aplicati la procedura de retur pentru produsele in termen de maxim 14 zile calendaristice, in conformitate cu dispozitiile UG nr. 34/2014, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. Contravaloarea transportului nu se returneaza.

    Termenul de 14 zile calendaristice prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa fie folosit:

    1.                 pentru produse, incepand cu data primirii lor de către consumator;

    2.                 pentru servicii, din ziua încheierii contractului;

    Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de servicii sau produse incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

    Dreptul de retur de 14 zile calendaristice se adreseaza doar clientilor care au cumparat produse online de pe site-ul promomag.ro

    Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara sa invoce vreun motiv.

    In conformitate cu UG nr. 34/2014 consumatorul este raspunzator de achitarea cheltuielilor aferente transportului tur/retur al produselor.

    Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

    Un produs poate fi returnat/schimbat doar o singura data.

    Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

    In conformitate cu UG nr. 34/2014, consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, exceptand cazurile in care partile (comerciantul si consumatorul) au convenit altfel:

    1.                 contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 14 zile calendaristice;

    2.                 contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de oscilatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

    3.                 contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse personalizate diferit, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se degradeaza sau deterioreaza rapid;

    4.                 contracte de furnizare a inregistrarilor video, audio sau a programelor informatice, in cazul în care aceste inregistrari sau programe informatice au fost desigilate de catre consumator;

    5.                 contracte de furnizare a jurnalelor, ziarelor, periodicelor;

    6.                 contracte de servicii de loterii sau pariuri;

    Pentru orice neclaritati sau detalii privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe e-mail sau la numerele de telefon afisate pe site-ul nostru: promomag.ro

    Nu sunt acceptate pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, zgarieturi, lovituri, etc.

    Produsele pot fi returnate doar prin aceeasi metoda de livrare prin care acestea au fost trimise. Produsele se vor returna la adresa mentionata in sectiunea Contact de pe site-ul nostru. Produsele care sunt returnate prin Posta Romana pe mandatul postal, la rubrica Destinatar, trebuie completat numele societatii SC SUPREMOFFICE SRL.

    Atentiune !!!

    Tricourile, canile cat si alte obiecte ce sunt personalizate cu poza, sigla, textul sau alte elemente solictate de client nu se pot returna, conform legii, intrucat sunt realizate pe comanda si nu exista posibilitatea de a fi revandute.

    Pentru anumite produse personalizate se va percepe un avans in raport cu tipul de produs solicitat. 

    Pentru aceste tipuri de produse nu exista un drept de retragere conform art. 16 din OUG 34/2014.


    Produsele primite ca defecte

    In cazul in care se primeste un produs nefunctional sau care prezinta defecte de fabricatie, acesta va fi inlocuit, cu conditia sa fie realizata sesizarea telefonica in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Clientul are dreptul sa solicite returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul functionabil. Daca SUPREMOFFICE nu poate inlocui produsul cu unul functionabil, va fi restituita contravaloarea produsului. Returnarea produsului se va face pe cheltuiala SUPREMOFFICE.

    Pentru returul unui produs formularul trebuie sa fie completat in totalitate, ulterior va raspundem solicitarii dumneavoastra prin e-mail in termen de maxim 3 zile lucratoare, cu instructiunile de returnare.

    Produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original sau similar. Nu vom valida produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor necorespunzatoare. Va rugam sa folositi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea in timpul transportului.

  •  


    S.C. Supremoffice SRL, CUI RO 15241139, NR. REG. COM. J12/493/2003

    Adresa: Cluj-Napoca, Str. Berariei nr.6, etaj 1.

    Email: vanzariadv[at]supremoffice.ro

    Telefoane: 0786-962707, 0766-607688